Αναρτήθηκε από: mpateskyloialeste | Δεκεμβρίου 18, 2008

Συνέντευξη με έναν κουκουλοφόρο-Αποκλειστικό!

Είχαμε πάλι επεισόδια σήμερα στο κέντρο της Αθήνας – μιά απ’ τα ίδια, μη φανταστείτε – μιά ειρηνική διαδήλωσητων εκπαιδευτικών , με την γνωστή παρείσφρυση των ΓΝΩΣΤΩΝ κουκουλοφόρων, μετάτρεψε το πολύπαθο κέντρο σε »Γής μαδιάμ», κάτω απ’ τη μύτη των ΜΑΤ , που πέταγε πληθώρα δακρυγόνων σε δικαίους και αδίκους. Μεταξύ αυτών, και οι αισιόδοξοι πολίτες που είχαν κατέβει στο κέντρο για δουλειές, η ψώνια, η καφέ. Κούνια που τους κούναγε…

taraxes2008-01

Εμείς , πείσαμε  ( με νύχια και με δόντια, και με μιά περιποιημένη ζαμπονοτυρόπητα ), έναν κουκουλοφόρο να μας δώσει μία αποκλειστική συνέντευξη, την οποία και σας παρουσιάζουμε:

skilos-terrorist-021skilos-terrorist-0111

»Αγαπητέ κουκουλοφόρε, θέλετε να μας πείτε για την δράση σας γενικά, και για την παρουσία σας στις σημερινές ταραχές στο κέντρο της Αθήνας?»

»Κοιτάξτε, εγώ θα σας μιλήσω , αν και ίσως δεν είμαι ο γνωστός σας, και οικείος πλέον, κουκουλοφόρος.

Εγώ , βλέποντας ότι οι κουκουλοφόροι είναι παρόντες στις περισσότερες διαδηλώσεις, σπάνε, καίνε και πλιατσικολογούν χωρίς ποτέ να πιάνονται, πήρα την απόφαση να πάω και γώ σήμερα. Ετσι κι αλλιώς, το φαγητό στο σπίτι έχει μειωθεί, και δεν θα μου ερχόταν καθόλου άσχημα να βουτήξω τίποτα φαγώσιμα.

Πήγα λοιπόν στα στενά γύρω από το κέντρο – χωρίς κουκούλα, εννοείται – και προσπάθησα να μυριστώ απο πού θα βγαίνανε οι ομάδες των κουκουλοφόρων, για να ανακατευτώ και γώ μαζί τους. Τελικά, τους εντόπισα – έρχονταν απο πάνω και μάλλον είχαν βγεί απο κάτιπολύ μεγάλα σκούρα αυτοκίνητα. Τους ακολούθησα, και μόλις βάλανε τις κουκούλες , φόρεσα και γώ τη δικιά μου και προχώρησα μαζί τους. Σε λίγο, άρχισαν να καίνε κάδους, να πετούν μολότωφ και πέτρες και να σπάνε. Τα ΜΑΤ άρχισαν να πετάνε δακρυγόνα για να διαλύσουνε τους κουκουλοφόρους, αλλά καταφέρανε και διαλύσανε και τους διαδηλωτές ,και τους περαστικούς που χαζεύανε την διαδήλωση. Δημιουργήθηκε αναμπουμπούλα και μέσα στον καπνό δεν έβλεπα ούτε τη μύτη μου – που είναι και μακριά. Προσπάθησα πάντως να βρώ κανένα κρεοπωλείο, η έστω ταχυφαγείο, να το σπάσω και να μπουκάρω μέσα, αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο… Ασε που κάποια στιγμή, οι κουκουλοφόροι, αλλά και κάποιοι απ’ τα ΜΑΤ , πήραν είδηση ότι δεν ήμουν από τους ΓΝΩΣΤΟΥΣ κουκουλοφόρους, και κινήθηκαν όλοι απειλητικά εναντίον μου.

Εκεί τα χρειάστηκα.  Αποφάσισα να την κάνω πάραυτα. Ευτυχώς εκέινη την ώρα τα ΜΑΤ απασχοληθήκανε με κάτι τύπους που μάλλον για καφέ είχαν κατέβει στο κέντρο, και με τον σαματά πρόλαβα να χωθώ ανάμεσα στα πόδια του πλήθους, να πετάξω την κουκούλα, και να αποχωρήσω δήθεν αδιάφορα απο το σαματά. Είχα λυσσάξει της πείνας, τα μάτια μου τσούζανε και δεν μπορούσα να αναπνεύσω καλά. Τελικά, κατάφερα να διαφύγω με μόνο λίγα καψίματα στη γούνα μου..

Ενα θα σας πώ : Αν και η παροιμία λέει »Στην αναμπουμπούλα, ο λύκος χαίρεται» , εγώ προσωπικά δεν χάρηκα καθόλου. Αρα, κάποιος άλλος πρέπει να είναι ο λύκος που χαιρότανε εκεί μέσα..»


Σχολιάστε

Kατηγορίες

